уторак, јул 17, 2007

Malo tog' je ostalo



S vremenom možda ipak bolje bude
možda se vrati vera i u ljude
ostaje li ukus, daleka gorčina
isprati ga neće vina

Veruj mi, jos ti uvek držim stranu
čuvam ti pesmu jos neotpevanu
sretno ti i nek' te dobre želje prate
još postoji ljubav za te

Malo tog' je ostalo za reći
kad jedno drugo vetru ostavljamo
al' mi treba razlog puno veći
da bi glavu okrenula samo

Malo tog' je ostalo za reći
kad jedno drugo vetru ostavljamo
al' te molim ledja ne okreći
da još jednom poljubim te samo

Sretno ti na tom putu što te čeka
možda je bolje moglo, ali neka
pao je glas sudbine, koji ljude deli
ili spaja ako želi

1 comments:

Анониман је рекао...

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen