петак, октобар 19, 2007

Snovi ...


Jedini, ponoć odzvanja
jesi li zaspao na ruci drage
znaš li, tu sam ja
provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora (u snovima )

Kraj tvojih uzdaha
hajde, sklopi oči, nestani u san
doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan
pašću kao kaplja rose
nežno na tvoj dlan

Doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce
neka vreme samo leti
jos uvek volim te

Onda jutro je tiho, budiš se
pogledaš ženu što spava kraj tebe
onda zaplačeš jer to nisam ja
koga si voleo prekasno, jedini
ali ne plači, čekaj do večeri
kad zvezde na nebu zasjaju
tad ćemo se ljubiti

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan
pašću kao kaplja rose
nežno na tvoj dlan


U tvome oku, dragi kamen,
Ili to suzu, čuvas za mene
Al' ja sam samo snovidjenje
Koje ti kaze - RADUJ SE

I ne znam kad i ne znam gde
Ići ćemo istom stranom ulice
Veruj mi dušo srešćemo se
U svetu tajni mi nismo sami