среда, мај 09, 2007

gde si izgubljena srećo?


Topli trag na usnama
miris blag u grudima
sve me na tebe podseca
nocas iz nistavila
opet krece lavina
srce opet predoseca
sneg mi donosi zlo
zar sam kriva ja za to

Poslednji dah bi da dam
samo da mogu da znam
kome sad dises u dlan
s kim cekas dan

Sama sam i hvata me strah
a s neba beli ce prah
sakriti tragove sve
da ne nadjem te

Neka svi me ostave
neka me zaborave
sve bih ja to prebolela
ali necu nikada
sjaj iz tvoga pogleda
samo tebe sam volela
Mozda nebo zna
___________________

Oci mi tope se
dok vetar sa stola pesme mi brise
koji stih sad razum da krene
kada tu tebe nema vise

Lice moje nebo je
i niz njega iste padaju kise
koji stih sad razum da krene
kada tu tebe nemam vise

Kome sad usne ljubis do zore
mozda to nebo zna
hladna noc sve dok misli mi gore
da l' volim il' mrzim ja

Al' negde jos cuvam san
i oci zelene od gora vece
i ko ce sad nezno rame da mazi
niko to vise ne moze i nece

i dalje za staru ljubav koja zaborava nema ...