среда, мај 09, 2007

Skitnica


Plovi mesec iznad grada
u noci se ceste gube
pod prozorom lisce susti
dok me tvoje ruke ljube

Sve je tako nezno, lepo
blagi dani bistre zore
ti me diras, ti me ljubis
dok ja sanjam kolodvore

Jer ja sam skitnica, ne drzi me mesto
ja sam skitnica, bezi mi se cesto
jer ja sam skitnica, daljine me vuku
vise volim vetar nego mirnu luku

Beli brod niz reku plovi
preko grada oblak pluta
dok me diras, dok me ljubis
gledam krosnje preko puta

Sve je zbilja lepo, toplo
ljubav puna obecanja
ti u meni trazis luku
dok ja sanjam putovanja

2 comments:

Анониман је рекао...

hej draga Kristina..preko ekine poste dodoh do tvog bloga procitah tvoje osjecaje napisane..hocu da kazem super je ,svida mi se pravo sto pises i stil i i zgled i sve..odlicno je samo nastavi tako..sretno

crnookosa.....

Kristina је рекао...

hvala crnokosa
dobro mi došla na moje stranice ...
drago mi je da ti se svidja ...
nadam se da ćeš ponovo doći...