четвртак, мај 10, 2007

verujem ....


O kako je dobro sto sreli smo se
nakon toliko vremena
sad razloga imam da verujem
da postoji sudbina

Jer tu na zgaristu
mojih osjecanja tinja žar
koji si u trenu ti
jednim pogledom razgoreo

Jos uvek si lep i mio
od svih bivsih najlepsi
onaj kome se uvek vracam ja
u svojim snovima

Jer ti s neba si znak
svetlo sto iz srca tera mrak
ko da jos postojimo
mome licu vratio si sjaj

Docekajmo jutro zajedno
bar toliko dugujes mi ti
neka ova nasa noc na nesto lepo podseti
sto jednom je bilo

Jos smo jedno drugom isti žar
cuti ne govori jer sve znam
da me nikada stvarno nisi preboleo
i da si zauvek u srcu mome samo ostao

Jos uvek si lep i mio
od svih bivsih najlepsi
onaj kome se uvek vracam ja
u svojim snovima

Jer ti s neba si znak
svetlo sto iz srca tera mrak
ko da jos postojimo
mome licu vratio si sjaj

1 comments:

eka је рекао...

sanjam te kako mi mases bijelom maramicom
i places ko godina
sanjam te kako me varas s nekom varalicom
sa suzom u ocima

nisam te prebolio
nisam ni oprostio

bez tebe dani su mi ko nedelja
prazni i dosadni
bez tebe misli su mi ko nevera
i niko da me natjera

nisam te prebolio
nisam ni oprostio

kao brod na tebe nasukan
u ocima mi san tako umoran
dala si mi noci punog mjeseca
nestao je miris naseg jastuka..